Work in progress

Wat een heerlijk grijs ochtendje! Spinrag waaraan de druppels hangen, een lucht die grijs is van de wolkendeken, kop koffie en lekker binnenblijven...
Zo langzamerhand ook weer tepmeraturen voor een warm vest! De meest fervente haaksters kennen natuurlijk de blog 'Lossen en vasten' van Joke. Zij heeft een patroon geschreven voor het prachtige vest Joyce. Al in het voorjaar heb ik bij haar het pakket van Joyce besteld, met als doel een heerlijk warm vest te hebben voor koude avonden op de camping. Maar... toen de vakantie daar was, was er geen compleet vest ;-), dus mijn warme fleecevestje maar weer meeenomen. Fleecevesten vind ik over het algemeen oncharmante kledingstukken (wat op camping overigens niks uit maakt), dus wilde ik graag een mooi, zelfgehaakt vest. Ik koos dus voor 'Joyce' en begon er ijverig aan. De tijd ging sneller dan het haken van het vest, dus was hij niet op tijd klaar. Nu de herfstige morgens zich weer aandienen heb ik weer volop zin om het vest af te maken...

warm vest#Joyce#kopkoffie#charlottewatsonservies#fijne morgen#genieten



Reacties

Populaire posts van deze blog

Breien: Wollige sjaal met simpel ajourpatroon

Oma's bloempot 2.0

Haakpatroon: Vrolijke onderzetter (after Christmas ;-)