Eindelijk maar toch...

Dat is heel erg lang geleden, zeg! En ik had het nog wel zo beloofd...
Eindelijk had ik weer eens tijd om iets heel erg gaafs af te maken. Ik was een tijdje geleden al begonnen aan het maken van een randje. Dat begon zo:

Inspiratieloos
Met mijn haakmandje voor me op de bank, maar zonder inspiratie. In mijn mandje zaten mijn nieuwste bolletjes schachenmayr catania en phildar coton 3 met de mooiste kleurtjes. Ooit aangeschaft met het plan om cactusjes te maken, maar... daar had ik geen zin in. En vlaggetjes... tja, ik heb al twee gehaakte vlaggenlijntjes, genoeg is genoeg. Maar wat dan? Het moest een klein projectje zijn, want grote ufo's (unfinished objects) in mijn mand.

pling - ideetje
Ik had ooit eens gastendoekjes aangeschaft bij Ikea. Knalroze om mijn kleinte kamertje, waar het meestal smetteloos wit is, op te fleuren. Behalve de kleur vond ik de gastendoekjes verder behoorlijk saai, rechttoe, rechtaan. En zo begon ik te haken en er ontstonden vier mooie kastrandjes, voor elk doekje één.


Van het werk gehouden
En dan liggen die mooie kastrandjes daar. Geen tijd om het werk af te maken. Wel heel veel andere leuke dingen gedaan. Tijd gestoken in een leuke lezing voor onze werkgroep MMV. Interessante mensen ontmoet en veel geleerd. Ook op kookgebied lekker bezig geweest, maar geen tijd om een leuk blogje te typen. En nog een heel schattige kruikzak gehaakt. Die ik jullie vast nog een keertje laat zien.

Vanmiddag moest noodzakelijk de naaimachine op tafel komen om een naadje van de nieuwe baby-bornjas van dochterlief weer aan te naaien. Die was niet op peutergeweld berekend;-).
En toen... schoten mij de randjes in gedachten en wat zijn dan nog 4 streepjes naaien.


Wil jij graag een patroon van deze leuke randjes? Houd dan de blog in de gaten!
Tot gauw!

Reacties

  1. Supervrolijk haakwerk! Heel leuk idee om de randjes ergens op te naaien! Vooral die met bloemetjes vind ik echt heel erg leuk en vrolijk. Maar eigenlijk zijn ze allemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Breien: Wollige sjaal met simpel ajourpatroon

Oma's bloempot 2.0

Haakpatroon: Vrolijke onderzetter (after Christmas ;-)