Nieuwjaar met nieuwe moed en Erwtensoep

Zo! De Kerstvakantie is voorbij, de kinderen weer naar school en het huis weer op orde, nu heb ik weer tijd om berichtje te schrijven. Dat betekent natuurlijk niet dat ik al die tijd geen leuke dingen heb gedaan. Integendeel, ik heb het zo druk gehad met klussen, genieten van man en kinderen om me heen, dat ik geen tijd had om een berichtje te typen. Maar dat betekent wel dat er weer volop inspiratie is voor het nieuwe jaar!
Allereerst:

DE BESTE WENSEN VOOR 2018!

En veel kook-, haak-, brei- en tekeninspiratie toegewenst! Lekker weer bezig zijn met je handen. Dat doe ik zelf ook zo graag.


Hieronder even wat fotootjes van de projectjes waar ik me o.a. mee bezig heb gehouden:

Heerlijk gehaakt aan een klein projectje. Ik had gastendoekjes van  Ikea in een zuurstokroze kleurtje gekocht. Maar dat is me een beetje te saai. Mijn kleine kamertje thuis kan best een bontgekleurd handdoekje gebruiken. Dus ben ik bezig met 4 randjes voor 4 handdoekjes. Binnenkort kunnen jullie het bontgekleurde resultaat zien!

En ja, het nieuwe jaar begint en een reeks aan feestjes waarvoor ook weer de nodige kadootjes geregeld moeten worden. Waarom geen leuk cactusjes voor op de meidenkamer. Ook daarover lezen jullie binnenkort meer!


Feestdiners achter de knopen? Tijd voor een heerlijk ouderwets erwtensoepje. Hollandse pot. Echt winterkost! De winter duurt nog wel 2 maanden dus dat kunnen we wel gebruiken. Eigenlijk is dit een verzoeknummer. Binnenkort het recept!


Dit is al even een sneak preview van de komende blogs! Hebben jullie er ook weer zin in? Ik wel!

Rianne is voorlopig heel erg druk met haar studie, dus bloggen laat ze even voor wat het is. Haar prachtige creaties zijn wel te zien op Instagram. Over een half jaar, als ze klaar is, komt weer gezellig terug bij ons met haar leuke blogs! Alvast heel veel succes Rianne en hopelijk heb je weer snel zeeen van tijd;-)

Groetjes en tot snel,

Handworkandmore

Reacties

Populaire posts van deze blog

Breien: Wollige sjaal met simpel ajourpatroon

Oma's bloempot 2.0

Recept: Erwtensoep in de Regen (e-nummervrij)